Allidrett
Litt forsinket, men det blir allidrett denne sesongen også! Oppstart mandag 2. desember.
Vi har satt opp følgende grupper ut fra påmelding:
Mandager: 1. trinn kl 18.00 – 19.00 og 4. trinn og oppover kl 19.00 – 20.00. Gubbetrim fra kl 20.00.
Onsdager: barnehagebarn holder på fra kl 17.00 – 18.00. 2. og 3. trinn kl 18.00 – 19.00. Dametrim fra kl 20.00.
Hvis det skulle vise seg at noen grupper blir for store har vi mulighet til å sette opp en gruppe på onsdag kl 19.00 – 20.00.
Celine, Margrethe, Emma Elise, Leonora og Tuva skal være aktivitetsledere denne sesongen. Plan med fordeling av grupper og instruktører vil bli lagt ut så fort vi har listene klare:-)
Første kveld for hver av gruppene har vi satt opp foreldremøte i litjsalen mens ungene er i aktivitet i gymsalen. Det er ønskelig at alle barn som deltar har med seg en voksen som kan være med på møte den første kvelden. Da vi det bli info om allidretten (aktivitetsledere, organisering, målsetning, regler og rutiner osv).
Vel møtt alle sammen, både store og små, til en aktiv vinter med varierte aktiviteter.
Relaterte artikler
Kaffetreff tirsdag 2. juni 2026 ☕️🌼☕️
Henning Sanitetslag inviterer til vårens siste kaffetreff i Sanitetshuset, tirsdag 2. juni kl 15.00 – 17.00. Denne dagen blir det salg av grillmat og kaffe…
Skotthyllserien er godt i gang, Bjørn Hoseth topper
Kaster hver tirsdag fra kl 17 – 1930 også nye velkomne! SKOTTHYLLRESULTATER PR 19. MAI Bjørn Hoseth 570 Esten Kolstad 510 Bjørn Haggren 400 Asle…
Henning sanitetslag – Fellesmøte 20.mai 😊
Henning Sanitetslag ønsker velkommen til fellesmøte for alle fire arbeidslaga, i Sanitetshuset onsdag 20. mai kl 19.00. HUSK – (Henning unge kvinners sanitetslag) – ordner…

