Henning IL 2016
Årsmøte Henning idrettslag
Henning Idrettslag gjennomførte årsmøte 6 mars. Protokoll fra årsmøtet blir ikke lagt ut på nettet.
Men her følger et kort resyme fra årsmøtet.
Hovedlag og grupper leverte sine årsberetninger. Vi har hatt et år med mange gode aktiviteter i gruppene. Det er gjort en formidabel innsats i gruppene for å skape aktivitet til lagets medlemmer.
Fotball har hatt mange lag, Trim, mosjon og friidrettsgruppa samt skigruppa har også skapt mange aktiviteter som mange benytter seg av.
Vi har gjennomført store anleggprosjekt, og vi har flere på gang.
Vi har en sunn økonomi som skyldes aktive tillitsvalgte som søker på gode tiltaksmidler samt sponsor og dugnadsaktivitet.
Valgkomiteen har arbeidet godt for å få frem nye navn til å fylle de styreverv laget må ha for å gi tilbud til alle.
Ledere av Skigruppa (Anne W Ryan) og Trim, mosjon og Fridrettsgruppa (Ellen S Wekre) har hatt disse ansvarsfulle vervene i lang tid og ønsket å tre til side i år.
Vi går inn i et nytt idrettsår. Minner oss alle om at vi betaler medlemskontingent. Det er med på å finansiere lagets aktivitet, og ikke minst betalende medlemmer er med på å gi laget offentlig støtte. Jo flere medlemmer jo mere aktivitetsmidler som gjør at tilbudene kan bli bedre.
Relaterte artikler
Kaffetreff tirsdag 2. juni 2026 ☕️🌼☕️
Henning Sanitetslag inviterer til vårens siste kaffetreff i Sanitetshuset, tirsdag 2. juni kl 15.00 – 17.00. Denne dagen blir det salg av grillmat og kaffe…
Skotthyllserien er godt i gang, Bjørn Hoseth topper
Kaster hver tirsdag fra kl 17 – 1930 også nye velkomne! SKOTTHYLLRESULTATER PR 19. MAI Bjørn Hoseth 570 Esten Kolstad 510 Bjørn Haggren 400 Asle…
Henning sanitetslag – Fellesmøte 20.mai 😊
Henning Sanitetslag ønsker velkommen til fellesmøte for alle fire arbeidslaga, i Sanitetshuset onsdag 20. mai kl 19.00. HUSK – (Henning unge kvinners sanitetslag) – ordner…

