Kløverturer/trivselsturer – torsdager kl 11.00 – 12.30 😊
Henning Sanitetslag starter igjen opp med kløverturer for de eldste. Turene er for alle, både kjærringa og kailla.
Høstens første tur blir torsdag 19. august fra kl 11.00 -12.30, neste tur blir torsdag 26.august til samme tid.
Oppmøte er ved Sanitetshuset, og vi går en eller to rundturer i Albert Moens veg.
Sanitetslaget tilbyr henting hvis det skulle være behov.
Si fra til Inger Synøve tlf 907 34 046, Berit tlf 909 50 702 eller
Anne 412 00355 hvis du trenger skyss.
Etterpå spanderer laget kaffe med noe attåt i Sanitetshuset.
Ta med deg staver eller rullator hvis du bruker det.
Det er ikke langt å gå og slett ikke bratt.
Vel møtt til tur og trivsel 😊
Relaterte artikler
St Olavsloppet 2026 Henning/Sparbu dag 2
En god dag for Henning/Sparbu på St Olavsloppets andre dag. Det gikk raskt unna og vi holdt oss stort sett litt foran planlagt tidsskjema gjennom…
St Olavsloppet 2026 Henning/Sparbu dag 1
Dag 1 er vel overstått! Her er en liten bildereportasje fra dagens etappe i St Olavsloppet. Vi startet i Trondheim kl 07.45 og var i…
Bjørn Hoseth leder fortsatt skotthyllserien
Siste kastekveld er tirsdag 30. juni, deretter tar vi en pause til august. SKOTTHYLLRESULTATER PR 23. JUNI Bjørn Hoseth 570 Esten Kolstad 510 Bjørn…


